Klachten
Onze welzijnscoaches doen hun uiterste best u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Heeft u een klacht, blijf er dan niet mee rondlopen. Vraag om een gesprek met de medewerker. Door erover te praten, komt u wellicht al tot een oplossing. Als u er samen niet uitkomt, kunt u gebruikmaken van onze klachtenregeling. Hieronder leggen we kort uit hoe onze regeling werkt.
Hoe dient u een klacht in?
Een klacht dient u schriftelijk in. Hiervoor heeft u twee mogelijkheden:
- Het klachtenformulier invullen en versturen naar onze directeur.
- Het klachtenformulier uitprinten en per post versturen naar Bestuur Welzijn Molenlanden, Dorpsweg 127A, 4223 NH Hoornaar.
Procedure
Na ontvangst van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Er volgt een gesprek tussen u en de directeur van onze stichting. Mocht dit gesprek uw klacht niet wegnemen, dan kunt u zich wenden tot de voorzitter van het bestuur.